Wielofunkcyjny miernik przeznaczony specjalnie do diagnozowania samochodw. Doskonale sprawdzi się w tradycyjnych samochodach jak i hybrydowych elektrycznych. Wygodny i poręczny uchwyt ułatwi pracę, a czytytelny wyświetlacz zapewni szybkie i bezbłędne odczytanie wynikw.
Specyfikacja:
Napięcie DC: 400mV / 4V / 40V / 400V / 1000V; (0,5%+3)
Napięcie AC: 4V / 40V / 400V / 1000V; (0,8%+3)
Napięcie prądu stałego AC: 4mA / 40mA / 400mA / 10A (20A for 10s max); (1,0%+8)
Napięcie prądu stałego DC: 4mA / 40mA / 400mA / 10A (20A for 10s max); (0,8%+8)
Rezystancja: 400Ω / 4KΩ / 40KΩ / 400KΩ / 4MΩ / 40MΩ; (0,8%+3)
Pomiar obrotw silnika spalinowego: 2STR (3,0%+5) / 4STR (3,0%+3)
Pomiar kąta zamknięcia stykw przerywacza: 1CYL (0~356,4) / 2CYL(0~178,2) / 3CYL (0~118,8) / 4CYL (0~89,1) / 5CYL (0~71,3) / 6CYL (0~59,4) / 8CYL (0~44,5); (3,0%+5)
Maksymalny odczyt: 3999
Częstotliwość (Hz): 10Hz~10MHz (0,1% + 5)
Temperatura (℃/℉): -40℃~1000℃(1,0%+5) / -40℉~1832℉ (1,5%+5)
VFC: 1000V(2.0%+10)
Pomiar hFE tranzystorw: TAK
Akustyczny tester ciągłości: TAK
Test diod: TAK
Filtr VFC: TAK
Wyświetlacz: LCD (podświetlany)
Zasilanie: 2x AAA (baterie w zestawie)
Wymiary produktu: 183 x 88 x 56mm
Waga produktu: 348g (z bateriami)
Ocena bezpieczeństwa: KAT II 1000 V/KAT III 600 V
Dodaj opinie
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.